Uns ist aufgefallen, dass Sie einen Browser benutzen, der von unserem System nicht unterstutzt wird. Die TripAdvisor Seite kann daher nicht korrekt dargestellt werden.Wir unterstutzen die folgenden Browser:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Blackcomb Springs Suites

Nutzer (501)
Zimmer und Suite (236)
Pool und Strand (24)

Nähere Informationen

Lage
Sauberkeit
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Ausstattungen & Services des Unternehmens
Pool
Kostenloses Highspeed-Internet (WLAN)
Fitnesscenter mit Trainingsraum
Inklusive Frühstück
Außenpool
Beheizter Swimmingpool
Haustiere erlaubt (tierfreundlich)
Konferenzräume
Mehrsprachiges Personal
Nichtraucherhotel
Rollstuhlgerecht
SB-Wäscherei
Shuttle-Busservice
Tagungsräume
Wäscheservice
Whirlpool
Wintersport
Mehr anzeigen
Ausstattung der Zimmer
Kühlschrank im Zimmer
Mikrowelle
Kochnische
Nichtraucherzimmer
Suiten
Gut zu wissen
HOTELSTIL
Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis
Familie
HOTELKLASSIFIZIERUNG
1 678Bewertungen
653Fotos
25Fragen & Antworten
2Zimmertipps
Bewertungen von Reisenden
  • 597
  • 688
  • 245
  • 95
  • 53
Jahreszeit
Reisetyp
Sprache
  • Weitere Sprachen
  • Filtern
  • Deutsch
Wir waren zum skifahren hier und insgesamt sehr zufrieden: die Renovierung ist offensichtlich mittlerweile abgeschlossen. Eine sehr geräumige Suite , die aus einem Wohnraum und zwei Schlafräumen bestand. Die Küche ist sehr gut ausgestattet. Sehr schön auch der Zugang zur Piste,
Mehr lesen
Antwort von RQWManagement, Customer Care at Blackcomb Springs Suites im Blackcomb Springs Suites
Beantwortet: 7. März 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing a review regarding your recent stay with us. We are glad to see you liked your room and the ski-in/ski-out location of the suites. We're sorry to see that you were disappointed with our continental breakfast. We do try to include different items that are not typical for a continental breakfast such as our famous fresh waffles, muffins, oatmeal and different types of cereal as well as the usual fruits and yoghurts, toast and hard-boiled eggs. We are always looking to improve our service to our guests, and so we appreciate your suggestions for future changes. We appreciate your feedback and hope to see you again in the near future. Kind Regards, Customer Care at Blackcomb Springs Suites
Mehr lesen
Wir waren im Rahmen unserer Canusa-Mietwagenrundreise für zwei Nächte in diesem Hotel. Freundlicher Check-in und sehr freundlicher Check-out. Große Zimmer mit kompletter Küche, incl Geschirrspülmaschine und 4 Plattenherd sowie Geschirr. Wir hatten einen kleinen Balkon. Das
Mehr lesen
Antwort von RQWManagement, Customer Care im Blackcomb Springs Suites
Beantwortet: 3. Okt. 2018
Dear Jochen, Thank you for taking the time to post a review of your recent stay. We are delighted to see you had a great time and you liked the accommodations, the breakfast and our friendly staff. Thank you for your feedback regarding the fee for parking in the secure underground parking underneath the hotel. We do endeavor to make sure this fee is priced in accordance with the other hotels in Whistler, and that the fee is displayed on our booking sites. Rest assured we are committed to ensuring that this fee is continually maintained at the low end of the scale, for the benefit of our guests. We hope you had a wonderful time in Whistler. We appreciate your feedback and hope to see you again soon. Kind Regards, Customer Care at Blackcomb Springs Suites
Mehr lesen
Wir haben hier im Rahmen einer Rundreise zwei Nächte verbracht und waren leider nicht zufrieden. Da wir mit dem Wasserflugzeug morgens in Whistler ankamen, waren wir bereits um 10:30 Uhr im Hotel. Obwohl bei weitem nicht ausgebucht, wurden wir wenig freundlich darauf
Mehr lesen
Antwort von RQWManagement, Customer Care at Blackcomb Springs Suites im Blackcomb Springs Suites
Beantwortet: 30. Sep. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to write about your experience with us. Please accept our most sincere apologies for any miscommunication regarding the taxi ride. Our recommended check-in time is 4 pm. However, we are always happy to check in the guests in early if the room is ready or to store the bags for them otherwise. Thank you for your comment in regards to the complimentary continental breakfast. We do try to include different items that are not typical for a continental breakfast such as our famous fresh waffles, muffins, oatmeal and different types of cereal as well as the usual fruits and yogurts, toast and hard-boiled eggs. We are always looking to improve our service to our guests, and so we appreciate your comments for future changes! We challenge our staff to continually improve the experience of our guests, from the cleanliness of our rooms to the courteous professionalism of our staff. Unfortunately, in this case, we failed to deliver on our service promise and we sincerely apologize. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again in the near future when we will ensure your stay is memorable for all of the right reasons. Kind Regards,Customer Care at Blackcomb Springs Suites.
Mehr lesen
Das Hotel liegt oberhalb des Ortes, recht ruhig und mit schönem Blick auf die Berge. Das Parken im Hotel ist leider sehr teuer, in den Ort gibt es einen regelmäßig verkehrenden Shuttle-Bus. Wir hatten eine Two-Bedroom-Suite, die ihren Namen auch wirklich verdiente. Zwei große
Mehr lesen
Antwort von RQWManagement, Customer Care at Blackcomb Springs Suites. im Blackcomb Springs Suites
Beantwortet: 6. Sep. 2018
Dear Tina, Thank you for taking the time to write about your experience at Blackcomb Springs Suites. We are happy to see that you enjoyed the open spaces in your room as well as the quiet location and the complimentary continental breakfast. Thank you for your feedback regarding the fee for the secure underground parking underneath the hotel. We do endeavor to make sure this fee is priced in accordance with the other hotels in Whistler, and that the fee is displayed on our booking sites. Rest assured we are committed to ensuring that this fee is continually maintained at the low end of the scale, for the benefit of our guests. Tina, we appreciate your comments in regards to the sofa and furniture and we are happy to let you know that we are currently going under a refurbishment project, that will include as well the renovations in all our rooms. We are working on a schedule that guarantees a pleasant stay for all our guests and we plan to finish this project in the next months. We hope you had a wonderful time in Whistler, Tina, and we look forward to welcoming you back very soon. Kind Regards, Customer Care at Blackcomb Springs Suites.
Mehr lesen
Etwas abgelegen und entfernt vom Village. Große Zimmer mit Küche. Es wird überall mit Schildern darauf hingewiesen nicht zu viel Wasser zu verbrauchen, um der Umwelt gerecht zu werden. Und dann gibt es Frühstück auf Papptellern und Plastikbesteck, was leider gar nicht
Mehr lesen
Antwort von RQWManagement, Customer Care im Blackcomb Springs Suites
Beantwortet: 29. Aug. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to post a review regarding your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope that we will see you again in the future. Kind Regards, Customer Care - Blackcomb Springs Suites
Mehr lesen
Zurück
Albenkategorien
Alle FotosNutzerZimmer und SuitePool und StrandSpeisesaal
Professionelles Foto – exklusiv in Auftrag gegeben von TripAdvisorBlackcomb Springs Suites
The Two Bedroom Deluxe Suite at the Coast Blackcomb Suites at Whistler
Professionelles Foto – exklusiv in Auftrag gegeben von TripAdvisorBlackcomb Springs Suites
The Two Bedroom Deluxe Suite at the Coast Blackcomb Suites at Whistler
Ensuite bathroom
ZurückWeiter
12345648
Do you offer a ski hire service at the hotel?
Went during summer , so I have no idea Contact them directly
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
What facilities do you have for drying ski boots?
Hello Alan, Unfortunately, we don't have any facilities to dry your ski boots. However, most of our properties offer suites with fireplaces. Kind Regards, Customer Care at ResortQuest Whistler.
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Good morning. We are coming to stay with you soon for 5 nights and I had a couple of questions, have you got an email address?
Dear Lisa, Thank you for your question. Unfortunately, we can't provide with our contact details on Trip Advisor responses. However, you can Google our property and fill up the contact form on the website, we will be happy to get back to you as soon as we can. We look forward to welcoming you Lisa! Regards, Customer Care at Blackcomb Springs Suites
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Hello, how often does the free shuttle go to the village?
Dear Kathy, Currently, the bus runs every 35 minutes approx. You can search for "Whistler Transit" and you will be able to access the schedules. Our shuttle number is 5/Upper Village. We hope we can welcome you soon! Kind Regards, Customer Care at Blackcomb Springs Suites
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
Dear valued Guest, Unfortunately, free parking is not allowed around the area. The closest parking zones are located along Spearhead Drive (the road that goes up to the property), on limited areas only. Kind Regards, Customer Care - The Coast Blackcomb Suites at Whistler. You can check all the public parking options in the Resort Municipality of Whistler Website. Kind Regards, Customer Care - The Coast Blackcomb Suites at Whistler.
0 Stimmen
Alle Antworten anzeigen
ZurückWeiter
12345
"Nicht auf der Seite der Zufahrt, schon gar nicht in den oberen Stockwerken"
"Unbedingt Zimmer nach hinten!"
PREISSPANNE
$ 112 - $ 291 (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
AUCH BEKANNT ALS
coast blackcomb suites at whistler hotel whistler
VORMALS BEKANNT ALS
Coast Blackcomb Suites
STANDORT
KanadaBritisch-KolumbienWhistler
ANZAHL DER ZIMMER
186
Ist das Ihr TripAdvisor-Eintrag?

Sind Sie der Inhaber oder Geschäftsführer dieses Unternehmens? Beanspruchen Sie Ihren Eintrag kostenlos, um z. B. auf Bewertungen antworten und Ihr Profil aktualisieren zu können.

Ihren Eintrag beanspruchen