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Hotel Tulipan

Übersicht
  • Ausgezeichnet7 %
  • Sehr gut11 %
  • Befriedigend 19 %
  • Mangelhaft26 %
  • Ungenügend37 %
  • 11. Feb. 2016
    “Einziges Hotel auf meiner Reise mit Seife und Clopapier”
Reparto Nuevo Vedado entre Tulipán y Factor, Havanna Kuba Karte anzeigen
AUSSTATTUNGEN & SERVICES
Klimaanlage
Restaurant
Bar/Lounge
Concierge
Kostenloses WLAN
Wäscheservice
3-Sterne-Unterkunft
Nähere Informationen
Hotelklasse
Hotelausstattung
IM HOTEL VERFÜGBAR
Restaurant
Bar/Lounge
Concierge
Klimaanlage
Kostenloses Highspeed-Internet (WLAN)
Hotelklasse
Anzahl der Zimmer
334
Preisspanne
$ 34 - $ 75 (Basierend auf den durchschnittlichen Preisen eines Standardzimmers)
Standort
Karibik > Kuba > Ciudad de la Habana Province > Havanna
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0Zimmertipps
Bewertungen von Reisenden
  • 6
  • 10
  • 17
  • 23
  • 33
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  • Deutsch
Bewertungen mit folgenden Schlüsselwörtern anzeigen:
für kubanische Verhältnisse ein "Luxushotel". Allerdings bei 45 CUC = 45 € steht Preis /Leistung in keinem guten Verhältnis. TV war an allen Tagen im gesamten Hotel defekt und warmes Wasser gab es nicht immer.
Positiv war hier : täglich frische Handtücher und freundliche Zimmermä
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Antwort von Carlos Manuel C, Director General im Hotel Tulipan
Beantwortet: 23. Okt. 2017
Estimado cliente somos una nueva gerencia , agradecemos su opinion y lamentamos profundamente sus insatisfacciones , trabajamos para que no se repitan experiencias negativas de este tipo saludos Cabanes Director General
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Diese Bewertungen wurden maschinell aus dem Englischen übersetzt. Maschinelle Übersetzungen anzeigen?
Ich war als alleinreisende kanadische weibliche Reisende hier und ich war begeistert. Das gesamte Personal war unglaublich. Dies ist ein Hotel, in dem sich viele kubanische Bildungsgruppen, kubanische Musikgruppen usw. befanden, sodass ich viele interessante Menschen kennen lerne
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Das einzige Problem, das ich hier hatte, war, dass die halbe Zeit kein Wasser im Zimmer war und der Duschkopf nicht aufbleiben würde, sonst war es immer noch besser als zwei der anderen, in denen wir in Kuba geblieben waren. Eines der größten Probleme für uns war, dass es keine ö
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Antwort von Carlos Manuel C, Director General im Hotel Tulipan
Beantwortet: 18. Juni 2018
Estimado Huesped, Ante todo agradecer su descripción general de nuestra instalación. Con certeza tendremos en cuenta su criterio para continuar mejorando nuestros servicios. Esperamos tenerle de vuelta pronto para que encuentre revertidos los señalamientos que nos hace. Le deseamos éxitos en su vida profesional y personal. Dear guest, First of all thank your general description of our installation. With certainty we will take into account your criteria to continue improving our services. We hope to have you back soon so that you can find the remarks that you make to us. We wish you success in your professional and personal life. Best regards, Carlos Manuel Cabanes Rivero Director General
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Das ist NICHT irgendwo, wo du bleiben willst. Es ist Floh und Kakerlake verseucht, die Zimmer werden aus offensichtlichen Gründen stundenweise vermietet, da es als Bordell genutzt wird! ! ! ! Die Angestellten sind sehr freundlich und nett und versuchen ihr Bestes, um in einer sch
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Antwort von Carlos Manuel C, Director General im Hotel Tulipan
Beantwortet: 22. Okt. 2017
Ms. Paula. We are very sorry for your nonconformity in our Hotel. You regard us highly as kind, polite staff with the only aim of offering security and safety to all our clients, assuring them the best treatment and pleasant stay. Hearing about your negative comment was a big disappointment to us. This was the reason why we proceeded to follow an investigation. There is a systematic and effective plan of plague fumigation in our facility, carried into effect 4 times a week. This is being done under a strict implementation always checked and controlled by the management staff, Due to all elements previously explained, we consider almost impossible to find any kind of plague in the hotel. On the other hand, this is the first and unique complain made by guests. We are not in agreement with the fact of renting rooms per hour. We made big efforts to be able to provide accommodation to the greatest number of clients which were in facilities with no guarantee or those where capacities were limited. Therefore, the number of guests accepted was large. It was not possible to rent rooms were occupied with guests deviated from 4 Hotels. If you had any information or detail which might back up your comment we would be able to clarify it and take severe actions towards the member of the hotel staff who had not complied with the established measures. We are not sure you know that backpackers are human beings like you? They have, perhaps, less monetary resources than you but have huge wishes to visit and learn about our country. The good people who were open to receive you in face of this event are truly sorry for your misunderstanding. We appreciate your stay and would like you to recall that if you have any piece of really right information, please let us know to revert the deficiencies stated with the objective of offering a better service and surpass our clients’ expectations. we expect you be pleased with our reply regards the manager Carlos M. Cabanes Rivero
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+1
Ich wurde wegen Hurrikan Irma in dieses "Hotel" evakuiert. Ich kann nicht glauben, dass irgendein seriöses Reiseunternehmen das verwenden würde, was man nur als "Das Hotel aus der Hölle" bezeichnen kann, aber The Holiday Place hat es getan.

Die Angestellten konnten kein Englisch
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Antwort von Carlos Manuel C, Director General im Hotel Tulipan
Beantwortet: 22. Okt. 2017
Dear Mr. Robin We are really sorry for the negative experience faced by you during the stay in our hotel. It is not our intention to justify the fact stated by you regarding the deficient process at the check-in desk. There should be considered that the hotel received guests coming from 4 different facilities due to the meteorological event Irma Hurricane and we had to offer assistance to them Rooms which were supposed to be occupied by other clients had to be taken to complete the capacity needed. We are referring to the first two rooms before your stay in room 1203. As soon as we heard from your complaint letter we performed an investigation with the aim of checking the truthfulness of the elements, considering they occurred because of: 1. The receptionist at the check – in did not speak English fluently. This fact made a negative influence in this process. 2. The lack of cleaning and deficient state of the toilet seat, which had no soil dirt or solid wastes as you said, but evidently damaged we shall explain that the room service employee who was responsible for the task was asked to leave the hotel as soon as knew what happened. 3. We may add that this room has cold and hot water, air conditioning system, cable TV, telephone service and other standard requirements. After conducting the investigation we concluded with the following: As part of the exceptional situation faced by the hotel staff due to the meteorological event, our personnel worked with no payment in return and without interruptions, from September 9 to 16. So, it is false and malicious the opinion related to what was happening at the hotel. We would like to clarify what happened; therefore we invite you to offer the evidence or elements needed. We have always made our best to protect guest lives and we repeat our commitment to revert the deficiencies and problems pointed out. We kindly ask you to provide feedback to reach higher service levels which allow us offer the tourist who visits an unforgettable experience in our facility. we expect you be pleased witht our reply regards the manager Carlos M. Cabanes Rivero
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Alle FotosNutzerZimmer und SuiteFamilien- und KinderbereicheBusinessbereich und Veranstaltungsräume
Vom Management bereitgestelltes Foto ()Hotel Tulipan
klimatyzacja i pleśń
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Hello What's the distance to Old Havana district? Can you walk it? Thanks Cheers Tony Holmes
Buenas tardes, somos inquietos viendo todas estas opiniones negativas. Nos vamos pronto durante 13nuits en pensión completa en este hotel. Si no tenemos agua caliente, las sábanas sucias, las pulgas(chipes),Una puerta de la habitación que no se cierra, un alimento infecto y una ropa de cama imposible çà no va a ir. ¿ Una esperanza, el nuevo director? Me gustará que Señor Carlos me responda.
Estimado señor agradecer su comentario , entiendo que nos visitara proximamente y lo esperaremos con gusto en su próxima visita a nuestro Hotel, estaré gustoso de recibirlo personalmente y asegurarle una grata estancia, decirle además que a pesar de llevar menos de 6 meses en el Hotel , hemos respondido a todos los comentarios de clientes desde el 2011 hasta la fecha exponiendo todas las acciones de mejora que se han realizado en lo estructural y en el servicio. sabemos que nos queda un largo camino a la excelencia pero nos esforzamos al maximo por cumplir las expectativas de nuestros clientes . Saludos Cordiales y respetuosos Lic. Carlos M. Cabanes Rivero Director General Hotel Tulipan.
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HOla Buenos dias amigos me gustaria saber el precio por noche en el hotel para una persona para la fecha desde el 26 enero y salida el 29 enero 2017 en la mañana. Como se obtiene información por favor
How can I contact them please?
Hola Cros. Soy Pedro Aburto Jarquín. Necesito de su apoyo, yo estuve en Febrero del 2014 en este Hotel y se me perdió la factura, serían amables en reponerla para rendir cuentas. Le estaré altamente agradecido Pedro.
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