Evi's Workshop

Evi's Workshop, Athen

Fachgeschäfte & Geschenkläden
Das sagen Reisende
Totally Unethical Business
Juli 2014
Nachdem wir 3 Woche eine wunderbare Wochen in Griechenland, an unserem letzten Tag haben wir 2 Skulpturen zu kaufen und beschlossen eine Grecian Urne im Evi's Workshop. Schlimmste Fehler, den wir je gemacht! Die Besitzer, Evi (E. B. ), zeigte uns die verschiedenen Stücke wir uns interessiert haben, waren, und "unglaubliche Preise" für jeden Posten der gewählten genannt. Sie sagte, dass sie "in der ganzen Wort verschifft". Wir entschieden uns für zwei Skulpturen (1 eine Büste und der andere eine Statue) und auch eine wunderschöne Grecian Urne. Wir entschieden uns für die Urne, von einer Anzahl von Gefäßen und Vasen, dass wir hinter ihrem Schalter in verschlossenen Fällen. Nach der Landung auf einem Preis, schrieb sie auf unsere Bestellung und unsere Kreditkarte. und Sie sagte uns, dass sie sich nicht unsere Kreditkarte für Versand berechnen würde, und wir in Bargeld bezahlen muss. Nach einem etwas "der Diskussion", zahlten wir ihr in Bargeld für Versand unsere Sachen in die USA (Wir haben Belege für alle unsere Geschäfte). Nach einem Monat nach unsere Sachen kaufen, und unsere Kreditkarte mit dem Betrag der Einkauf abgezogen war, hatten wir immer noch nicht unsere Merchandise erhalten. Ich kontaktierte Evi's Workshop, pro ihre Anfrage, und ihr informiert, dass wir immer noch nicht unsere Merchandise bekommen hatten. Nicht nur, dass wir nicht erhalten Sie eine Antwort von ihr, aber der E-Mail und Business Website sie zur Verfügung gestellt, opgeveerd! Wir sind jetzt, leider, Moment fechte angewandt werden mit unserer Kreditkarte. Wir reisen, außerhalb der USA, recht häufig, und wir haben immer Sachen verschifft zurück in die USA für uns hatten. Dies ist das erste Mal, dass wir jemals etwas als unethisch wie dies erlebt haben! Meine Empfehlung ist, jedem, der betritt das Shop ... bezahlen mit Kreditkarte und sie Einkäufe mit Sie ... egal wie groß sie können. Dieses Business, in meiner Meinung ... ist sehr unethisch. Ich würde nicht dieses Geschäft auf jedem empfehlen! !! Besitzer Rechtsakte sehr süß, aber ist sehr irreführend.

Bearbeitungen vorschlagen, um zu verbessern, was wir anzeigen.
Diesen Eintrag verbessern
Laden Sie als Erster ein Foto hoch

Die besten Möglichkeiten, ähnliche Sehenswürdigkeiten zu erleben

Das Gebiet
Adresse
Stadtviertel: Plaka
Anfahrtsbeschreibung
  • Akropoli • 6 Min. zu Fuß
  • Monastiraki • 7 Min. zu Fuß
Das Beste in der Umgebung
Bei der Bestimmung dieser Bestenliste wird die Entfernung der Restaurants und Sehenswürdigkeiten zum betreffenden Standort gegen die Bewertungen unserer Mitglieder zu diesen Restaurants und Sehenswürdigkeiten aufgerechnet.
Restaurants
3 360 im Umkreis von 5 Kilometern
Sehenswürdigkeiten
446 im Umkreis von 10 Kilometern

1.0
1 Bewertung
Ausgezeichnet
0
Sehr gut
0
Befriedigend
0
Mangelhaft
0
Ungenügend
1

DR-51
Sarasota, FL66 Beiträge
Juli 2014 • Paare
After spending 3 week amazing weeks in Greece, on our last day we decided to purchase 2 sculptures and a Grecian Urn at Evi's Workshop. Worst mistake we ever made! The owner, Evi (E.B.), showed us the various pieces we were interested in, and quoted "amazing prices" for each item for selected. She told us she "Shipped all over the word". We chose two sculptures (one a bust & the other a statue) and also a beautiful Grecian Urn. We selected the urn, from a number of urns and vases, that we behind her counter in locked cases. After landing on a price, she wrote up our order and charged our credit card. She then told us that she couldn't charge our card for shipping, and that we would have to pay in cash. After a "bit of discussion", we paid her in cash for shipping our items to the U.S. (We have receipts for all of our transactions). After one month after purchasing our items, and our credit card was debited for the amount of purchase, we still hadn't received our merchandise. I contacted Evi's Workshop, per her request, and alerted her that we had still not received our merchandise. Not only did we NOT receive a response from her, but the email and business web site she provided, bounced back! We are now, sadly, disputing the charge applied to our credit card. We travel, outside the US, quite frequently, and we have always had items shipped back to the U.S. for us. This is the first time we have EVER experienced something as unethical as this! My recommendation, to anyone who enters this shop.....pay by credit card and take you purchases with you....no matter how large they may be. This business, in my opinion.....is very unethical. I would not recommend this business to anyone!!! Owner acts very sweet, but is very deceiving.
Verfasst am 12. August 2014
Diese Bewertung ist die subjektive Meinung eines Tripadvisor-Mitgliedes und nicht die von TripAdvisor LLC.
All items received by the customer in time; here is why the misunderstanding arose When our customer, came at our shop we made it very clear that one of the sculptures that she chose needs to be wraped up and put into a very particular box because of its wings so to make sure that they won’t be broken during the transportation; we could ship the items right away if we just used a normal box that we use for any other item of a less demanding packaging method, but we explained to our customer that this would have significantly increase the risk of braking the wings of that statue.. we didn’t want this to happen.. we also explained that in Greece, this kind of industry that manufacture and distributes these particular boxes is not always functioning during summer and that we will ship the purchased items when we receive the box and the customer agreed; may be without realizing that the hole procedure will take about 2 months or a little bit more. Sending a package via the post office from Greece to U.S.A. takes 45 days which means that even if we already had that box, you would receive your stuff after a month and a half. This is the standard estimated amount of time required. So here what happened… since we had at the time, many other pending orders we did not checked our e-mail account; we apologize for that..but i run the place all by myself and usualy our customers understand that and they are more patient. It would have been avoided this misunderstanding if you just had called us since you started to worry. Anyway, we are terribly sorry that you felt that something could go wrong and not to receive what you purchased. There was absolutely no intention from us to cheat you or to delay on purpose the shipping of your merchandise. We’ve been more than 30 years in this market without any similar problems. We want our customers to be satisfied and to return to us in the future. We are going to provide all the receipts of the delivery with the customer’s signature to the Trip Advisor. It would be appreciated if you erase your previous post or if you add another one which shows that your order was delivered as we mentioned above and in a fine condition.
Verfasst am 15. April 2015
Diese Antwort stellt die subjektive Meinung des Managementvertreters dar, jedoch nicht die von TripAdvisor LLC.
Fehlt etwas oder stimmt etwas nicht?
Bearbeitungen vorschlagen, um zu verbessern, was wir anzeigen.
Diesen Eintrag verbessern
Häufig gestellte Fragen zu Evi's Workshop